SMC Gladiator 720 Sport EFI

SMC Gladiator 720 Sport EFI - NOVINKA !!!AKCIA: V základnej cene: navijak 3000 lbs, homologované ťažné zariadenie s el. zásuvkou, šesťplátnové pneumatiky Duro Powergip, úplne nové 12 zliatinové kolesá, zadný nosič, multifunkčný displej, moderné polepy

 

Cena už od 6851 € s DPH 

 

Gladiator ako športová 4x4? Áno, vďaka úplne novému modelu od SMC sa rad pracovných štvorkoliek Gladiator rozrástol o prvú 4x4 športovo-pracovný model! Agresívne, športovo ladený dizajn s ľahko primračenými štyrmi šošovkami, dáva jasne na zreteľ, že tento Gladiator Vám okrem tradičného pracovného nasadenia poskytne tiež veľa športových zážitkov a adrenalínovej zábavy! Gladiator 720 Sport EFI, novinka pre sezónu 2015, je tu !!!

Gladiator 720 Sport EFI, ako z uvedeného číselného označenia vyplýva, konštrukčne vychádza z osvedčeného najsilnejšieho taiwanského stroje, Jumba 720 EFI od firmy SMC. Z Jumba si vzal všetky konštrukčné prvky, špičkový motor motor 700cc, vyvinutý v hi-tech inštitúte Itria, elektronické vstrekovanie DELPHI a v neposlednom rade fantastické jazdné vlastnosti v čele s ľahučkým riadením a ovládateľnosťou aj v tom najnáročnejšom teréne! Vzhľadom k športovému razeniu je nový Gladiator 720 Sport EFI výrazne odľahčený o masívne nosiče a rámy, čím sa značne znížila hmotnosť a jazdné vlastnosti sa ešte viac posunuli do oblasti maximálnej čitateľnosti a ľahkosti. Ostro rezané rysy stroja sa športovým tvarovaním plastov nenechajú nikoho na pochybách, že pred Vami stojí stroj určený na cross-country, trial aj dlhé adrenalínové jazdenie. Ale myslelo sa aj na pracovné využitie, takže v základnej cene je na stroji namontovaný silný navijak, homologované ťažné zariadenie a štýlový pevný zadný nosič. Za zvýhodnené ceny sa doporučejeme zakúpiť aj veľmi praktické rozširovacie lemy a ochranný Blastro na riadidlá!

Osvedčená konštrukcia podvozku s nezávislým zavesením všetkých kolies, špičkové nastaviteľné nitrogenové tlmiče vo verzii DeLuxe, pohon 4x4 s el. uzávierkou predného diferenciálu, mimoriadna svetlá výška, skvelý výkonný motor 700 cc - to sú hlavné tromfy štvorkolky SMC Gladiator 720 Šport EFI 4x4, najvýkonnejší športovo-úžitkové štvorkolky z Taiwanu!

V GLADIATOR 720 Sport EFI uložený špičkový, a niekoľkými rokmi osvedčený, silný motor, bol vyvinutý v Taiwanskej vládou podporovanom hi-tech vývojovom inštitútu Itria (http://www.itri.org.tw/eng/). Tento mimoriadne výkonný a odolný vodou chladený motor, ktorého vývoj stál 1,2 milióna eur, sa vo veľkej miere spolieha na japonské komponenty (piest - RW, piestne krúžky - Riken, spojka - Fuji, ložiská - KOYO a NTN, remeň Varia - Bando , starter - Shihlin, Generator - Shihlin atď.). Modernizáciou prešlo plnenie motora - karburátor nahradilo spoľahlivé americkej vstrekovanie DELPHI a to sa podpísalo aj na zvýšenie výkonu - výsledných 53 koní výkonu a 60 Nm krútiaceho momentu znamená, že žiadny náklad nebude príliš ťažký, žiadny kopec moc veľký, žiadny terén nepokoriteľný ... Svoj výkon prenáša na zadné hnané kolesá prostredníctvom mohutného bezúdržbového variátora a kardanových hriadeľov. Pohon predných kolies je samozrejme možné elektronicky pripojiť. Prevodovka umožňuje jazdu vpred i vzad pre bežné použitie a redukovaný, supersilný prevod do pomala pre pracovné použitie a ťahanie prívesu. Motor sa štartuje elektrickým štartérom. Prevodový systém je jednoducho a ľahko udržiavateľný a je navrhnutý pre minimálne nároky na údržbu. Všetky prevodové a kardanové skrine sú utesnené proti vlhkosti a majú odvetrávací systém, ktorý dovolí vyrovnávanie tlaku bez znečistenia prevodového oleja. Gladiator 720 Sport je kompletne odpružený pomocou štvorice mohutne dimenzovaných, dvojitých A ramien a kvalitných tlmičov s plynulým nastavením tuhosti (verzia Standard). Vo verzii DeLuxe je model osadený špičkovými plne nastaviteľnými nitrogénovým tlmičmi, ktoré svoju kvalitu ukazujú hlavne pri ostrejších jazdách v teréne a pri trialových jazdách. Toto absolútne špičkové odpruženie s dlhými zdvihmi zaisťuje komfortnú a pohodlnú jazdu i na veľkých nerovnostiach. Tlmiče zahriate na prevádzkovú teplotu skvele kopírujú aj ťažšie terén a je len na jazdci, aké nastavenie tuhosti o odpruženia zvolí. Všetky ramená, vyrobená z priestorovej rúrkovej konštrukcie, sú veľmi solídne dimenzovaná pre pracovné i športové použitie štvorkolky. Stroj má teda najmodernejšie a úplne nezávislé zavesenie všetkých kolies. Pohon všetkých kolies zaisťujú kardanové hriadele (žiadny hnacie reťaz). Odolné šesťplátnové pneu Duro PowerGrip 12 "sú navrhnuté pre ideálnu off road trakciu a veľkú životnosť. Ich vynikajúce záberové schopnosti umožnia prejazd i veľmi ťažkým terénom a ich dlhá životnosť uspokojí i náročného užívateľa.

SMC Gladiator 720 Sport EFI má 12V elektrický systém. Indikačné kontrolky oznamujú jazdu s diaľkovými svetlami, zaradenie jednotlivých rýchlostí, zopnutie pohonu 4x4 a uzamknutie predného diferenciálu. Veľmi pokročilý a funkciami nabitý LCD displej disponuje kompletnými prevádzkovými informáciami, ako sú otáčkomer, teplota vody, napätie akumulátora atď. Stroj je vybavený diaľkovými i tlmenými svetlami, brzdovými svetlami a kompletnou elektrickou výbavou. Brzdy sú kompletne hydraulické. Ich ovládanie je na riadidlách a pri pravej nohy. Výkon a odolnosť bŕzd sú viac ako dostatočné pri akomkoľvek počasí a zaťažení. V ponuke dostupných doplnkov nájdete širokú škálu vozíkov, kosačiek, mulčovačov. Ďalej sú k dispozícii snehové radlice, poľnohospodárske a dlhá rada ďalších užitočných pomocníkov pre plné pracovné využitie. Štandardná záruka tohto stroja je v trvaní dvoch rokov a vzťahuje sa na všetky vady materiálu, alebo výrobné chyby. Kvalifikovaný servis, dodávky náhradných dielov a technická podpora na území SR sú samozrejmé.

Za príplatok je možné získať akčná verziu Snowblaster, obsahujúce profi snehovú radlicu a zateplené rukávy na riadidlá!

Cena už od 6851 € s DPH

Technické údaje:

Benzínová nádrž: 23,5 litra
Olej motorový: - litra
Dĺžka: 2090 mm
Šírka: 1230 mm
Výška: 1260 mm
Rázvor: 1287 mm
Výška sedla: 910 mm
Suchá hmotnosť: 316 kg
Systém pohonu:
Prevodovka: Automatická CVT - variátor / uzamykateľný predný diferenciál / prevody P / R / N / H / L (parkovacie / spätný chod / neutrál / rýchlo vpred / terénna redukcia)
Náhon kolies: Kardanovými hriadeli
4x4 pohon: Odpojiteľný
Rýchlosti: Vpred, vzad a terénna redukcia
Predné pneu:
25x8-12 "Duro PowerGrip

Zadná pneu:
25x10-12 Duro PowerGrip

Brzdový systém:
Brzda predná: Kotúčová hydraulická
Brzda zadná: Kotúčová hydraulická
Parkovacia brzda: Áno
odpruženie:
Predné: Nezávislé, vysokozdvihom nastaviteľné odpruženie / nitrogenové tlmiče / Dvojité A ramená
Zadné: Nezávislé, vysokozdvihom nastaviteľné odpruženie / nitrogenové tlmiče / Dvojité A ramená
motor:
Typ motora: 4-taktný, 4-ventilový jednovalec, SOHC
Výkon motora: 39,5 kW (53k) / 6550 ot. / Min.
Krútiaci moment: 60 Nm / 5500 ot. / Min
Vŕtanie x zdvih: 100 mm x 86 mm
Kompresia: 9,5: 1
Objem motora: 675 cm3
Štartovanie: Elektrickým štartérom
Chladenie motora: Kvapalinou a nezávislým olejovým okruhom
Mazanie: S mokrou skriňou
Plnenie motora: EFI Delphi (USA)
Zapaľovanie: C.D.I. elektronické
Palivo: Bezolovnatý benzín 95 oktánov

Autopožičovňa.

     

  • poskytujeme krátkodobé a dlhodobé prenájmy osobných a úžitkových vozidiel
  • nové modely vozidiel
  • vozidlo Vám pristavime kamkoľvek na Slovensku

Elektronický katalóg

   
   

Náš Partner

logo  
   

Táto webstránka používa cookies

pokračovaním súhlasíte Podrobnosti

Rozumiem

Tento web používa na zlepšenie svojich služieb súbory cookie. Používaním tohto vyjadrujete súhlas.

Ako cookie sa v protokole HTTP označuje malé množstvo dát, ktoré servery odošlú prehliadaču. Následne sú uložené na počítači užívateľa.

Pri každej ďalšej návšteve stránok potom prehliadač tieto dáta posiela späť serveru. Cookies bežne slúžia k rozlišovaniu jednotlivých používateľov, ukladá sa do nich obsah „nákupného košíka“ v elektronických obchodoch, užívateľské predvoľby a pod.

Cookies obsahujú informáciu o dĺžke uchovávania dát. Súbory nie sú priamo viazané na meno ani e-mailovú adresu, môžu ale obsahovať vaše prihlasovacie údaje. Sú spoločné pre jednu inštaláciu prehliadača. Cookies nie sú nijako zabezpečené a to vrátane zhromaždených údajov.